Tilaus- ja sopimusehdot

Yleistä

Yritys Noroutine sports , Y-tunnus 2483821-1 , osoite: Meripellontie 11C 00980

Myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä uudet toimitusehtomme ovat voimassa 12.4.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti ja ilmoitamme muutoksista erikseen mahdollisimman näkyvästi.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ja viimeisestä tilausvahvistuksesta ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Toimituskulut

Tuotteiden hinnat jotka ovat yli 150€ hintaisia sisältävät rahdin ellei edullisimmissa tuotteissa toisin mainita.Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) toisessa tilauksen vahvistuksessa jossa saatavuus on vahvistettu. Tämän jälkeen asiakkaalla on mahdollisuus vielä perua tilaus ennen lopullista sähköpostilaskua.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen tai lähettämällä vain tiedustelun tuotteesta. Itse tilaus ei ole vielä vahvistettu ennenkuin lähetämme varmistuksen tuotteen saatavuudesta sinulle rahtikuluineen. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa vain lopullisen vahvistuksen saatuasi rahtikuluineen ja loppullisen sähköpostilaskun saatuasi. Tällä hetkellä sovitusti noudettu tuote voidaan maksaa vain käteisellä ja kuitilla paikan päällä. Liikuntapalveluiden etuseteleistä ja maksuista meille käy Epassi, Smartum ja Edenred.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi lähtökohtaisesti kuljetuspalveluita käyttäen tai voimme sopia noudon toimipisteeltä ja kuten surffareilla on ollut usein tapana sovitussa paikassa esim. rannalla.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3 – 5 arkipäivää. Jos tuote keretään toimittaa kuriirille perjantaihin mennessä niin tavara liikkuu läpi viikonlopun jos ei poikkeuksia olosuhteissa ilmene. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi yhteydenottolomaakkeella ilmoittaen peruutus, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja  hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun erikseen sovittuun paikkaan. Näitä on toimipisteemme tai sitten pakkauksen lähetyspaikasta. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten Noroutinelle.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Ota yhteyttä ja sovi palautuksesta.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

email: info@noroutine.fi

tel: +358408657144

 

Vastuunrajoitus

Noroutine ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt..

 

Erityismaininta: Tietääksemme kaikissa tapauksissa joissa on tullut esimerkiksi rahdista johtuneita vaurioita olemme selvittäneet asian asiakasta tyydyttäneen ratkaisun joko lähettämällä uuden tuotteen tai sovitustu annamme erikseen sovitun hyvityksen kosmeettisesta vauriosta.Tällöin tuote on vielä käyttökuntoinen ja ei aiheuta vaaraa.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai erittäin kiireellisissä asioissa soittamalla sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Reklamaatiot

Jos tuotteessa on valmistusvirheitä niin ota yhteyttä ostopaikkaan ja lähetä samalla selkeä kuva virheestä/vauriosta sekä selkeä kuva koko tuotteesta molemmin puolin. Mahdollisimman selkeä selvitys virheestä/vaurioista tai missä tilanteessa tuote on vaurioitunut. Vaikka valmistaja vetäisi tuotteen takaisin maailmanlaajuisesti uuden tuotteen hyvittämisessä niin ostajan pitää olla yhteydessä ensimmäisenä ostopaikkaan.

Lisäksi tarvitsemme kuitin ja ostopäivän sekä useimmissa tavaroissa on tuotteen sarjanumero ja kuvan siitä. Jos kuitti on kadoksissa yritämme selvittää toisella tapaa.

Tuotteilla on normaalit valmistajan takuut ja reagoimme virheisiin ensisijaisesti mahdollisimman nopeasti aina tapauskohtaisesti.